WISEMIND
Psychoterapia indywidualna i pomoc psychologiczna dla młodzieży
Motywacją do zgłoszenia się do psychoterapeuty jest często stan psychiczny młodego człowieka, który niepokoi jego rodziców albo powoduje obniżony nastój/ obniżony komfort życia nastolatka. Pomagamy nastolatkom którzy:
- zmagają się z niskim nastrojem, przygnębieniem, depresją,
- nie odnajdują się w swojej grupie rówieśniczej,
- nie radzą sobie z presją oczekiwań,
- szukają swojej tożsamości, przeżywają kryzys tożsamości płciowej,
- pragną lepiej zrozumieć siebie i przyczyny swoich zachowań.
Psychoterapia indywidualna dla nastolatków w naszym gabinecie
Psychoterapia indywidualna to proces w którym psychoterapeuta korzystając ze swojej wiedzy, doświadczenia i narzędzi, które nabył podczas czteroletniego szkolenia psychoterapeutycznego, wspiera pacjenta na drodze do zmiany.
Zmiana ta może dotyczyć nawyków, sposobu widzenia świata, zachowań, schematów poznawczych, czy emocji, które generują trudności z jakimi boryka się młody pacjent.
Przebieg terapii
Rozpoczęcie procesu terapeutycznego poprzedza zawsze jedna – dwie konsultacje z terapeutą. Na pierwsze spotkanie zapraszamy również rodziców / rodzica nastolatka. Spotkania konsultacyjne służą zdefiniowaniu problemu i lepszemu wzajemnemu poznaniu się.
Psychoterapeuta w trakcie konsultacji przeprowadza wstępny wywiad, zbiera informacje potrzebne do dalszego procesu, a także upewnia się, czy jest odpowiednią osobą do prowadzenia terapii w danej sytuacji.
Jeśli obie strony wyrażą chęć i gotowość do rozpoczęcia współpracy zawierają kontrakt, który określa m.in. cele terapii, ilość spotkań i ich częstotliwość, sposób płatności, zasady odwoływania spotkań i kończenia procesu.
W kontrakcie są też doprecyzowane formy / sposoby włączania rodziców nastolatka w jego proces terapeutyczny
Zapisy na psychoterapię dla młodzieży w naszym gabinecie
Jak się zapisać na terapię?
Aby zapisać się na terapię zachęcamy do kontaktu telefonicznego 501 049 876 lub mailowego kontakt@wisemind.pl
Gdzie odbywa się terapia?
Warszawa, Poznańska 13 m 28 (z bramy w prawo na dziedziniec, drzwi po prawej, parter)
Jak długo trwa terapia?
Sesja terapii indywidualnej trwa 50 minut. Czas trwania całego procesu terapii różni się w zależności od ustalonego celu terapeutycznego: od kilkunastu do kilkudziesięciu sesji
Z jaką częstotliwością odbywają się spotkania?
Na ogół sesje indywidualne odbywają się co tydzień, o stałej godzinie w jednym, oznaczonym dniu tygodnia
Ile kosztuje jedna sesja?
Koszt sesji: 200 pln
Terapeuci prowadzący terapię młodzieży
ANNA KLAUS – ZIELIŃSKA – PSYCHOLOG / PSYCHOTERAPEUTA
Psycholog społeczny (Uniwersytet Warszawski, SWPS), psychoterapeuta (Polski Instytut Ericksonowski). Absolwentka podyplomowych studiów “Psychologia zachowań” (UW), oraz „Pomoc psychologiczna i interwencje systemowe w rodzinie“ (SWPS).
Ukończyła liczne szkolenia m.in z dialogu motywującego, uważności i współczucia, pomocy psychologicznej osób zgłaszających niepowodzenie w związkach. A także wywiadu, pracy z genogramem, i diagnozy w systemowej terapii rodzin. Specjalizuje się w pomocy osobom i parom doświadczającym trudności w związku. Pracuje z rodzinami w kryzysie okołorozwodowym i przy interwencyjnym wsparciu dzieci oraz młodzieży. Od kilkunastu lat słucha i zadaje pytania, które pozwalają klientom odkryć, że mają w sobie wszystko, co jest im potrzebne do osiągnięcia poczucia satysfakcjonującego życia.
Założycielka Wisemind, pracowała jako wykładowca w Akademii Leona Koźmińskiego, udziela się jako ekspert w takich mediach jak Wyborcza czy Wysokie Obcasy.
DR ANNA RUSTECKA-KRAWCZYK
Pracuje jako wykładowca akademicki na Wydziale Pedagogicznym Uniwersytetu Warszawskiego oraz na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Humanistycznospołecznego SWPS w Warszawie. Zajmuje się problematyką zdrowia psychicznego oraz znaczeniem bliskich związków dla dobrostanu psychicznego. Pracuje zarówno z dziećmi i młodzieżą wymagającą wsparcia psychologiczno-pedagogicznego jak i z rodzinami. Zajmowała się pacjentami w Pracowni Profilaktyki Młodzieżowej „Pro-M” oraz w Instytucie Psychiatrii i Neurologii w Warszawie. Ukończyła między innymi kursy: „Diagnoza dzieci w wieku szkolnym“, „Genogram – klucz do zrozumienia rodziny“, „Pozytywna dyscyplina“, „Przejawy seksualności u dzieci“, „Rozpoznawanie sytuacji psychopedagogicznej dziecka“, „Mediacje rodzinne – teoria i praktyka“, atakże szkolenia z zakresu myśli i zachowań samobójczych u dzieci i młodzieży. Autorka artykułów naukowych i popularnonaukowych. Miłośniczka kultury hiszpańskiej, dobrych kryminałów i kuchni gruzińskiej.